En sirkulær tidsalder i anmarsj
Onsdag 21.oktober, Webinar
· Alle kan delta! ·
Pandemien har ført med seg et skred av økt bevissthet hos forbrukerne, tydelige tilbakemeldinger til brands, og satt fart i arbeidet med lovreguleringer for en varig endring i industrien.
Usikre tider inspirerer gjerne til opprør, og de etablerte blir tvunget til å enten tilpasse seg eller gå med i dragsuget. Overlevelse i markedet betyr nå å skape suksess gjennom å skape et nytt og mer kraftfullt liv til folket, planeten og økonomien – gjennom en ansvarlig og lukket verdikjede, også kjent som sirkularitet.
Vet du hva som skal til for å bli profitabel som en sirkulær aktør? Tiltrekker du deg forbrukerne som ønsker å handle hos merkevarer som står for noe større og som tilbyr en sirkulær livsstil? Er du i stand til å overleve på kort sikt, samtidig som du endrer til en sirkulær modell? Kan du se hva den "transformerende avkastning på investeringen" (TROI) er ved å bli fullstendig sirkulær?
Bli med når vi sier velkommen til bransjepionerer som leder an i å få sirkulære forretningsmodeller til å fungere for alle interessenter.
Webinaret vil foregå på engelsk og bli moderert av Tom Savigar, grunnlegger av konsulentfirmaet Avansere AS og medeier i The Future Laboratory, et av verdens mest anerkjente konsulentbyråer innen forbrukerinnsikt og trendanalyse.
Link til påmelding via Eventbrite vil bli tilsendt på mail og lagt ut på Facebook. Påmeldingsknappen under vil da bli aktivert.