Back to All Events

Digitalt produktpass — Hva kan din bedrift forvente?

I et forsøk på åpenhet, autensitet, bærekraft og et ønske fra EU skal tekstilnæringen benytte en portefølje av teknologier for å lagre og dele produktinformasjon med både forbrukere og partnere.

For å få mest mulig ut av disse digitale «produktpassene» må næringen kunne differensiere seg og bygge lojalitet ved å øke forbrukernes tillit. I dette webinaret blir vi kjent noen av de som har kommet lengst:

Agenda:

  • Velkommen
    v/ Linda Refvik

  • The current state of digital product passports
    v/ Mario Malzacher, circular.fashion

  • Hva er Holzweiler sine erfaringer så langt i arbeidet med digitalt produktpass?
    v/ Line Staxrud Eriksen, Holzweiler

  • Søknadsmuligheter knyttet til digitalt produktpass
    v/ Gisle Mardal, NF&TA

 

Mario Malzacher is co-founder of the change agency circular.fashion and is the head of the business areas of the digital product passport, circularity.ID®, and the augmented sorting solutions. In 2019, he led circular.fashion's initiative to publish the first open data standard for a product passport for textiles.

 

Line Staxrud Eriksen har jobbet i Holzweiler
i 12 år i forskjellige roller. I dag holder hun i arbeidet med bærekraft og selskapets overordnede bærekraftsstrategi. En av målsetningen for 2022 er implementering
av digitalt produktpass.

 
Previous
Previous
June 1

Sirkulære offentlige anskaffelser av tekstiler

Next
Next
August 16

Arendalsuka - Ultrafast and Global vs Slow and Local; Kampen om klesindustriens fremtid